زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

زیباترین

زیباترین و دیدنی ترین عکس های دنیا

عکس های قشنگ عاشقانه

چند عکس عاشقانه خیلی زیبا

عکسهای عاشقانه

عکسهای عاشقانه و زیبا

عکسهای عاشقانه


عکسهای عاشقانه

عاشقانه


آن که می گوید دوستت دارم
خنیاگر غمگینی ست
که آوازش را از دست داده است.
ای کاش عشق را
زبان سخن بود
هزار کاکلی شاد
در چشمان توست
هزار قناری خاموش
در گلوی من.
عشق را
ای کاش زبان سخن بود.
ان که می گوید دوستت دارم
دل اندوهگین شبی ست
که مهتابش را می جوید
ای کاش عشق را
زبان سخن بود
هزار آفتاب خندان در خرام توست
هزار ستاره ی گریان
در تمنای من
عشق را
ای کاش زبان سخن بود

شاملو


عکسها از: سایت .farafun



عکسهای خیلی قشنگ عاشقانه.  بالا از گالری آوازک گرفته شده است



انیمشن زیبای عاشقانه


عکس زیبای عاشقانه


عکس های جالب عاشقانه ای زیبا.
نظرات 11 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:24 ب.ظ

بد نبود

غریبه جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:47 ب.ظ http://hnaamr1400@roshdmail.ir

سلام بچه ها

آنیتا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ

فاطیما چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام عالی بود. مرسی

ناشناس شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ب.ظ

قشنگ بوداماکم بود

zahra چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ب.ظ

Hamishe tekrari

الهه لاله شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:34 ب.ظ

عالیچقدر عاشقانه

تنها پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام عالی بود... بچه ها ب نظرتون من و عشقم ک اینقد از هم دوریم هر کاریمم میکنیم ک بهم برسیم..... میرسیم؟؟؟؟؟

انشاالله که بهم برسین

سپیده پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ق.ظ http://faceghasedak.ir/home

سلام عزیزم
وبلاگت خیلی زیبا و مطالبت فوق العادس....
میخوام تورو به قاصدک دعوت کنم...
خیلی ممنون میشم بیای و ثبت نام کنی...
مطمئن باش پشیمون نمیشی و ماهم از مطالب زیبات استفاده میکنم
منتظرتم عزیزم...
[گل][گل][گل]

راحیل. یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ http://rahil55.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بودن.

نگین شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

چقد دوسداشتنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد