بهترین روش آموزش زبان

بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی و یادگیری دایمی بدون فراموشی با قوی ترین نرم افزارهای آموزش زبان در جهان

بهترین روش آموزش زبان

بهترین روش های آموزش زبان انگلیسی و یادگیری دایمی بدون فراموشی با قوی ترین نرم افزارهای آموزش زبان در جهان

نکته های اساسی یادگیری آسان و سریع زبان انگلیسی

اگر زمان کمی دارید و اگر حوصله‌ی دوره‌های طولانی یادگیری زبان انگلیسی را ندارید، با ما در این مقاله همراه باشید تا ۶ قانون طلایی و کلیدی یادگیری انگلیسی را به شما آموزش دهیم.
به دلایلی مختلفی ممکن است بخواهیم سریع‌تر از گذشته زبان انگلیسی را فرا بگیریم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا می‌شود سریع‌تر انگلیسی آموخت؟ جواب سوال شما مثبت است.

 

۱اول از همه اینکه مضطرب (سراسیمه) نباشید. این حالت هیچ کمکی به شما نمی‌کند. برای استفاده از زمان خود برنامه‌ریزی کرده و بهترین روش را انتخاب کنید. واقع‌بین باشید. شما نمی‌توانید طی ۲ یا ۳ ماه زبان انگلیسی را بیاموزید، اما می‌توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید. شما می‌توانید دانش غیرفعال خود را فعال کنید. می‌توانید تمرین کنید و هر چه سال‌ها قبل آموخته‌اید دوباره بازیابی کنید. می‌توانید لغات پایه‌ای را بیاموزید تا برای امتحان آماده شوید یا در یک کشور خارجی گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

 

ادامه مطلب ...

تقویت مکالمه زبان انگلیسی با تکنیک سایه

تکنیک سایه و تقویت مکالمه زبان انگلیسی

 

ترجمانو: تکنیک سایه یا shadowing تأثیر بسیاری در مهارت‌های مکالمه و شنیداری زبان انگلیسی دارد که در این قسمت به آن می‌پردازیم. این تکنیک را در هر زمان و مکانی می‌توان انجام داد و محدودیتی ندارد و در واقع با شنیدن هر مکالمه‌ای به زبان انگلیسی می‌توان تکنیک سایه و یا همخوانی را اجرا کرد. در ادامه با ذکر مثال به شرح بیشتر این تکنیک و روش های اجرای آن پرداخته می‌شود.

  ادامه مطلب ...

آسان ترین و بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

آموزش زبان در منزل

تا حالا به این فکر کرده اید که چقدر خوب می شد اگر زبان انگلیسی را در خانه ی خودتان یاد می گرفتید؟ هم خیلی راحت است و هم مزایای زیاد دیگری دارد. مثلا اگر خیلی دوست داشته باشید انگلیسی یاد بگیرید اما وقت کافی نداشته باشید، یا اگر موسسه های زبان از خانه یا محل کارتان خیلی دور باشند یا هزینه های شان خیلی زیاد باشد، در این صورت بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. شاید الان دارید به این فکر می کنید که یاد گرفتن مکالمه در خانه خیلی سخت است، چون کسی نیست که اشتباهات تان را اصلاح کند یا این‌که چطور می‌توانید پیشرفت کنید در حالی که نمی دانید کجای کارتان ایراد دارد؟ برای آشنا شدن با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل حتما این مطلب را مطالعه کنید.

این نگرانی ها به‌جا هستند و شاید موارد دیگری هم باشند. مثلا ممکن است نگران تلفظ صحیح کلمات باشید. در واقع، شاید اصلا ندانید که از کجا باید شروع کنید. در حقیقت یادگیری زبان لزوما به معنای نشستن پای کتاب نیست و منابع زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند که در مسیر درستی قدم بردارید. 

ادامه مطلب ...

زبان انگلیسی را چگونه با موفقیت بهتر یاد بگیریم

در خصوص اهمیت یادگیری زبان ،  مطالب زیادی نوشته ایم و این ضرورت باید از سوی کسانی که قصد کسب دانش مدرن دارند باید جدی تر گرفته شود. مقاله زیر نوشته L.G Alexander می باشد. امید است با خواندن این مقاله به یادگیری زبان علاقه مند شوید....


در خصوص اهمیت یادگیری زبان ، مطالب زیادی نوشته ایم و این ضرورت باید از سوی کسانی که قصد کسب دانش مدرن دارند باید جدی تر گرفته شود. مقاله زیر نوشته
L.G Alexander می باشد. امید است با خواندن این مقاله به یادگیری زبان علاقه مند شوید
یادگیری زبان یک مهارت است نه فرا گرفتن یک دانش. افراد میزان مهارت خود را در هنگام به کار گیری این مهارت در می یابند نه با اندازه گیری مفاهیم و مطالبی که از زبان آموخته اند.

http://teaching-language.blogsky.com/1393/10/07/post-11/%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%DA%A9%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85

استفاده از زبان و به کار گیری زبان به مفهوم فهمیدن مطالب انگلیسی ، خواندن ، صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی می باشد و کسانی که این چهار مهارت ( خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش کردن ) را بیاموزند یعنی زبان یاد گرفته اند.


در این جا چند راهکار جهت تقویت این مهارت های زبانی عنوان می گردد:  

ادامه مطلب ...

نکته های مهم که پیش از یادگیری زبان انگلیسی باید بدانیم

یکی از اهداف مورد نظر در خصوص نوشتن این مقاله، درک بهتر پایه و اساس نکات و تکنیکهای موجود، جهت یاد گیری مکالمهٔ زبان خارجی/ انگلیسی میباشد. قصد و نیت این نیست که نسبت به برتری این نکات مجاب شویم، بلکه، به هیچ وجه نباید مُهر برتری بر روی این متُدها و تکنیکها زده شود. امید این است تا بدینوسیله، ایده‌های تازه ای بدست آوریم و با کمک آنها، متُدها و تکنیکهای خودمان را پیدا کرده تا در یادگیری مکالمهٔ زبان خارجی / انگلیسی، از آنها استفاده نماییم.

یادگیری بهتر زبان http://teaching-language.blogsky.com/

ادامه مطلب ...

چه تعداد کلمه برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز داریم

چه تعداد کلمه نیاز داریم تا بتوانیم انگلیسی صحبت کنیم؟

http://s5.picofile.com/file/8159918334/English_conversation.jpg
این یک سوال مشترکی است که خیلی اوقات توسط زبان آموزان در ابتدای کار پرسیده می شود.
بهترین پاسخ برای این سوال این است که بگوییم:
 
ادامه مطلب ...